Fullis snack

haha slutade en timma tidigare än vad jag skulle gjort idag :) Härligt! så jag tog bussen hem direkt och  när jag typ var 3 stationer ifrån hemma så klev det på två fullisar. En gubbe och en tant. jag satt typ näst längst bak och de satte sig precis bakom mig, dom stank jätte mycket sprit och luktade rök och allt möjligt skit. När bussen hade startat igen började dom prata med en massa med varandra och sen ryckte jag till av att någon petade på min stol, förståss tanten. Jag tittade på henne och hon log och sa " jag måste bara säga, gud vad vacker du är"
hahaha jag log mot henne och sa tack och vände mig om men hon fortsatta och ba " Det är inte ofta jag ser vackra människor men du är minsann vacker, har du tänkt på att bli modell?" självklart svarade jag nej för det är inte en av mina planer men då svarade hon att hon tyckte jag skulle bli modell och att jag var väldigt vacker och fin, haha det var väll bara att tacka? :) Sånt fylle prat har man ju inte ofta ? ;) haha jag tyckte iallafall att det var super roligt och gjorde typ resten av min dag.

Just nu sitter jag i soffan och måååste städa mitt rum för det ser ut som F A N rent ut sagt :) Haha som vanligt då... Men pratar med Pontus just nu och myser. Linn kommer snart över och vi ska ha våran plugg dag ! Haha :) Nööörds :P Men, men behövs för har typ inte pluggat alls på länge.. för länge.. tur att man är bra i skolan annars! Imorgon är planerna att träffa Ewa och mysa, längtar sååå! Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback