Fredag

Okej, som jag sa förut så skulle jag berätta lite mer om Fredagen som blev galen, och helt annorlunda än vad vi hade tänkt att den skulle vara. Så vi hade det hära uppträdandet i skolan som gick skit bra och sen efter det åkte jag och linn och tränade och Hanna åkte nånstans med bella. Sen vid 7 tiden drog jag till Linn med packning och hela köret. Vi hade planerat att vi 3 skulle ha en myskväll hos Linn eftersom hon hade FF. Ingen fest alltså, vi hade planerat att bada i badkaret, måla naglarna, ansiktsmask och hår ipackning. Sen hade vi också tänkt att vi skulle köpta lite gottis till kvällen som vi kunde mysa med när vi pysslade om oss själva. Så jag traskade över till linn i mjukis och tillsammans drog vi till Konsum för att handla mat och annat och även för att möta hanna. Så vi handlar mat och melon, vindruvor och nutella. Som vi kunde doppa frukten i. Mums! Men när vi mötta hanna berättade hon att hennes bror skulle till linns. Och att en kompis till skulle äta med oss, What ever? tänkte vi. Men sen ffick vi redare på att han skulle ha en fest hemma hos honom, men vi pallade inte ens att fixa oss så vi satt vi deras matbort och målade naglarna medans grabbarna blev bara flera och flera. men vid 4 deckade vi i fest musikens dunder så är skit trött så lite mys med filippa och pyssel igår gjorde susen! är fortfarande trött osv men det går över :)

Nu blire söndags middag med mjukisdress och tofflor! puss

Hoppas att ni orkade läsa ;)


Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-02-23 @ 21:24:00
URL: http://blogofphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback