Shoppat, lite

Idag handlade jag för 548 kr. Somsagt så var jag ju i Kista idag med Amanda, Hanna, Elsa, Linn, Lukas och Gurra :) Topp! Vi träffades på spångastation hal 12 men det blev typ inte så, Som vanligt var jag först på plats och träffade Gurra och Lukas sen hängde vi lite och snackade med dom.. Och pratade med Elsa i luren. Efter ett tag kom hon och sen Amanda och Hanna. Men linn hade försovit sej så hon kom senare.. ^^ Men vi tog bussen till kista och shoppade lite. Och efter det så drog vi till v-by och då höll Lukas typ på att bli nerslagen av Alla för han var typ förbannad. Tyckte fan synd om honom men inget hände som tur va. Jag och Amanda blev typ jätte oroliga så vi stod där typ vid dom medans Hanna Elsa och Linn stod längre bort. Aja Lukas klarade sej iaf och Allt blev bra :) aja Puss på er!

köpte likadana skor som Amanda har, frågade först om hon
tyckte att det var okej :)
Aja stl 38 och kostade bara 99 kr på H&M!

ett par svara mjukis för 199 stl M på Bik Bok!

Och en svart kofta från Gina för 249 kr stl xs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback