sjuk dag inne i stan!

Ja, dagen inne i stan har varit hel sjuk och underbar! Somdagt så åkte jag, Amanda, Elsa, Linn och Hanna in med pendeln till stan. vi har shoppat mysdresser på Bik Bok som vi kommer att ha på flyget till London. Dagen har varit sjuk och underbar som sagt va? Vi höll på att garva på oss på donken och jag trodde seriöst att vi skulle pissa på oss? ^^Aja lägger in ett videoinlägg sen  !när hanna laddar upp?!  där jag och Hanna förklarar vad som har hänt idag. Killar har flörtat och det är bara mina tjejer som fattar det här. "Kan inte blommiga blattar och översminkade kvinnar sluta följa efter oss?"
Haha, love us!

ljus blå Mys tröja Bik Bok´, 199 kr

mörk turkosa Mys brallor 199kr
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback