Älskar oss,

Ung har fan vart dom bästa dagarna i livet! träffat underbart folk som jag redan älskar asså :) vi har haft det bäst och vet inte hur jag kommer att klara mig utan er alla. Kommer att bli svårt... :( Blir mig själv med er lixom! stort +! ;) Kom precis hem från en "återträff" med alla. Skit nice, har vart hos isabelle och tittat på film och myst snackat och mer! Underbart men hörni ska sluta blogga tror jag börjar tröttna nu och det skulle bli perfekt om mitt sista inlägg blev såhär med mina bästa dar i mitt liv asså. helt obeskrivligt :) imorn börjar skolan igen.. så allt går tillbaka till det vanliga, men älskar mina andra vänner oxå så det e ju bra att man har dom. Vill inte dissa någån för någon annan men det blir så. Life is hard, men det e ju något bra? Får ju va med dom jag älskar så.. Ska inte sitta här och skriva skit men hoppas att alla har haft det lika underbart som mig! Hehe, vi får se med det där bloggandet men vi hörs! Love u all!

Vi!

Jag och danne!

Adam ger mig masage :)

Jag filippa och danne

Dom bästa!
 
Vi sminkar oliver

Adam och jespher!




Yeah! Adam bror :)

Julia :)

Jespher.. krallig ? :O)

Isabell, hihi

Adam! :)

<3

liina :D

filippa

Alla vi, yey!

danne :)

Älskade jespher :)

Adam jespher lina, vatten krig!

Lina, Jespher, isabelle¨å adam

Haha jag och jespher, bror <3 systrer :)

I love us!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback