2010- ALLA BILDER !

Shit vilket år! Från mysdress fjorre till ? Haha vet inte riktigt vad jag är nu, men något bättre iaf. Saknar verkligen tiderna då Det var Jag, Linn, Hanna, Elsa och Amanda. Men jag vet att det inte kommer bli som det var förr ändå. Den tiden är förbi men det var den bästa! Lägger upp 2 bilder eller 1 bild per månad år 2010 !

JANUARI

Starbo disco med superman tröjor..                     Jag kom närmre Hanna :)
FEBRUARI

Amanda kom med oss vi alla gick på "club Cave" Grottans disco..        ELsa och jag blev skit bra kompisar
 Där började rykterna om oss :P 
MARS!

Vi åkte Till bjursås med Klassen...      Linn och jag åkte till SÄLEN !
APRIL

JAg fyllde 13!       Starbo Drottningarna! I våra mysdressar :)
MAJ

Vi åkte till LONDOn Med klassen!                 Jag å Amanda blev skit bra kompisar
JUNI


Vi partade hemma hos Hanna med vatten spriidaren      Nälstabadet varje dag..
och studsmattan :D
JULI

Vi åkte på Gympaläger!        Jag och Linn åkte till hennes land. Dom bästa minnerna
AUGUSTI
 
UNG ! THE  UNG-CREW !                          Vi åkte till Västkusten med familjen :D
SEPTEMBER

Vi blev kompisar med Nermina och Esra :)       CLUBCAVE IGEN !
OKTOBER

ÅDALEN                                Jag å Hanna klädde ut oss tilll Kaniner :)
NOVEMBER

Jag och Hanna blev skit bra kompisar       Vi blev kompisar med Elsa igen
DECEMBER

Julafton                                                           hade bästa kvällen Med Julia och Línn!


Kommentarer
Postat av: POwntus

du då har vi nog gått samma väg från fjorre till ngt lite bättre :P love ya

2010-12-31 @ 13:10:27
Postat av: leia

fin blogg :)

kolla min ? ;)

2010-12-31 @ 16:35:43
URL: http://leiawetterstrand.blogg.se/
Postat av: Nathalie♥

älskar dig potiis <3 :D

2010-12-31 @ 19:05:41
URL: http://nathaliele.blogg.se/
Postat av: Nathalie♥

Älskar dig Pontis * :D <3

2011-01-01 @ 11:56:24
URL: http://nathaliele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback