Bak mys!

Har haft en jätte mysig bakstund med mormor, morfar och lillesyrran! Ibland är det mysigt att bra komma bort lite.. eller vad tycker ni ? :) Just nu sitter jag och luktar på pepparkakorna. har inte smakat eftersom jag mår dåligt. vet inte varför? kan inte äta typ.. usch usch. Den hära som komenterade skit har tydligen fått panik och skriver massor av förlåt komentarer efter att jag skrev att jag skulle polisanmäla den. Och det ska ni tänka på innan ni komenterar skit. Jag kan lätt ta reda på vart ni bor och tvekar inte på att polisanmäla. Och då blir det böter. Ganska höga. Jag vill ju inte göra det egentligen för är inte en sådan person som polisanmäler och skit. Men om det är sorgliga männsikor som mår allmänt dåligt eller inte är nöjda med sig själva som kommer och snackar ut skit hos mig så behöver dom hjälp eller en läxa och jag tverkar då inte att skicka dom till polisen även fasst jag inte vill :) Jag är ju en ängel annars, eller ? Haha :D men bjuder på några bilder från dagen! PUSSAR
tihi det är morfar som ler som om det skulle vara det sista leendet i hans liv. :D



Kommentarer
Postat av: idioten

Mitt internet fungerar igen.Du, jag är verkligen ledsen.Jag skrev inte förlåt bara för att du skulle polisanmäla.Efter att jag skickat den idiotiska kommentaren(som jag verkligen ångrar)skrev jag ju en snäll kommentar,innan du sa att du skulle polisanmäla.Jag vet att jag var feg,men om jag inte skulle ha ångrat mig skulle jag inte skrivit förlåt och gett ut msn.Jag vet verkligen inte vad som flög i mig när jag skrev det där

2010-12-19 @ 20:04:58
Postat av: Nathalie♥

Men vem e du da? vågar du inte skriva vad du heter i privat ?

2010-12-19 @ 20:34:36
URL: http://nathaliele.blogg.se/
Postat av: idiot

det skulle aldrig göra någon skillnad för du känner inte mig och jag hitta din blogg av en slump.Det som jag skrev var inte menat åt dig.Jag var arg och skrev något på förstå bästa jag såg.jag menade absolut inget av det jag sa.Du skryter verkligen inte.Asså jag fick den där känslan,du vet när man är avundsjuk på någon men ändå skriver man taskigt. Jag gillar din blogg egentligen,så jag vet inte varför jag skrev sådär.OcH jag vet att du har all anledning att inte förlåta mig.Jag har själv blivit grovt internetmobbad.Fattar verkligen inte varför jag skrev så.Det var inte menat åt dig egentligen det kunde varit vemsomhelst.Jag kan ju liksom inte säga att du skryter när jag inte ens känner dig.

2010-12-19 @ 21:14:58
Postat av: Nathalie♥

Amen du skrev ju inte bara det lilla gumman?

2010-12-19 @ 21:25:26
URL: http://nathaliele.blogg.se/
Postat av: idiot

jag har skrivit kommentarer förut men inte taskiga.Jag har följt din blogg ganska länge. Att jag hittade den var av en ren slump.Om du menar det där med att jag fråga om du kunde lägga in en bild på dig och pontus menade jag inte illa.

2010-12-19 @ 21:44:30
Postat av: Nathalie♥

nej det efter om att alla i in skola hata mig osv. om du inte vet vem jag är eller så, hur kan du då veta vilken skola jag gåt i ?

2010-12-19 @ 21:51:28
URL: http://nathaliele.blogg.se/
Postat av: Nathalie♥

går*

2010-12-19 @ 21:51:47
URL: http://nathaliele.blogg.se/
Postat av: idiot

det där inlägget med filmdags och monster och jag skrev att du skröt(vilket du inte gör) det var jag men jag skrev ABSOLUT INTE det där med att alla hatar dej kolla ipadressen

2010-12-19 @ 22:04:18
Postat av: idioten

jag menade inlägget med jul-lov,då skrev jag min idiot kommentar.Men jag skrev inte att alla i din skola hatar dig.Jag kan inte veta det,jag känner inte dig irl.Det svär jag på

2010-12-19 @ 22:12:18
Postat av: Nathalie♥

Då skrev nån från din data och du får skulden

2010-12-19 @ 22:13:46
URL: http://nathaliele.blogg.se/
Postat av: idioten

Men seriöst jag skrev bara det där med jul-lov inget annat,är du säker på att ip adressen stämmer?↲dom enda kommentarerna jag skrivit är det där med minna,om du kunde lägga in bild på dej och pontus,att ditt hår var fint och det med jul-lov

2010-12-19 @ 22:23:46
Postat av: Nathalie♥

Amen om du addar min msn så kan jag skriva exakt allt annat du skrev oxå

2010-12-19 @ 22:59:21
URL: http://nathaliele.blogg.se/
Postat av: idiot

har addat

2010-12-19 @ 23:12:58
Postat av: idioten

du jag är verkligen ledsen

2010-12-19 @ 23:25:16
Postat av: elina

åh vad mysigt med pepparkakshus :D hade vi jämt när jag var liten, men nu blir det aldrig av längre :( hihi visst är det mysigt att det är julafton om bara tre dagar :D kram på dig ^^

2010-12-22 @ 00:40:38
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/
Postat av: Sofia&Isabella

Vi har också bakat pepparkakshus! :D

2010-12-22 @ 21:42:04
URL: http://tviillingarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback