Film time!

Hade det skit mysigt igår med älsklingarna! :) Har bästa minnerna! Vi kollade på massor av filmer typ och snackade skit mycket! Love u Julia Och Linn ! :) Idag har jag gjort julgodis med familjen ? Det var faktiskt jätte mysigt :) Kunde inte smaka dock för mådde skit illa? aja nu sitter jag hemma hos linn och vi har FF! fast Lukas linns brorsa är hemma men det gör inget :) Hoppas alla får en riktig skön lördagskväll! För jag å linn kommer iallafall ha det! Lägger in bilder på alla  filmerna vi såg igår och idag senare! just nu tittar vi på Trick Or treat igen eftersom jag aldrig han se klart den Sist. PUSSAR
btw. Till den som komenterar med skit saker.
 Jag vet vart du bor, är det något mer jag ska ta reda på innan jag polisanmäler dig?

 Haha linns fuck u finger till alla skit komentarer!


Kommentarer
Postat av: Powntus

Hehe please dont shoot!!!!!!!!!!!! =(

2010-12-19 @ 00:21:36
Postat av: idioten

Förlåt så hemskt mycket jag vet inte ens vad jag tänkte på.Jag är skitledsen.jag borde aldrig skrivit sådär.Jag är en idiot måste jag erkänna.Jag antar att jag bara blev avundsjuk......↲Jag är en fullkomlig idiot och jag ska aldrig mer besöka din blogg.Det svär jag på.jag vet att du är arg,det har du all anledning till.Jag skriver aldrig annars sådant.det här var förstå gången.Jag mår skitdåligt nu,meN det är rätt åt mej.Förlåt mej så mycket för all smärta jag förorsakat dej.Det skulle egentligen bara varit ett skämt,men jag tror inte du tyckte det

2010-12-19 @ 11:25:57
Postat av: idioten

Jag svär på gud att jag mena vartendaste ord jag sa.Det här är det sista du hör av mig.Jag är en idiot det vet jag.Du är 1000000 gånger bättre

2010-12-19 @ 11:29:32
Postat av: Nathalie♥

fjäsk eller sanning ?

2010-12-19 @ 11:39:50
URL: http://nathaliele.blogg.se/
Postat av: idioten

Sanning jag svär på hedersord och hela min familjs död.Jag är ingen sådan person som skriver elaka saker.Jag känner inte ens dig på riktigt.Jag var arg och lät det gå ut på någon annan.Jag fjäskar absolut INTE.Du måste förstå jag har aldrig i hela mitt liv skrivit något sånt där.om du kollar på mina tidigare kommentarer har jag bara skrivit snällt typ som att du har fint hår osv.↲Jag kan inte utrycka hur ledsen jag är.Jag har skitont i magen.Det är verkligen rätt åt mej.Jag är bara en ful loser,du har värsta perfekta livet,det är klart jag blev avundsjuk.Jag svär på gud och hela min familjs död att jag är djupt ledsen av mina idiotiska handlingar

2010-12-19 @ 11:57:38
Postat av: idioten

jag önskar att jag kunde spola tillbaka tiden.Jag är dum i huvudet,en riktig psykopat.

2010-12-19 @ 12:02:50
Postat av: Powntus

Asså om du nu säger förlåt kan du vell iallafall namn ge dig ????+

2010-12-19 @ 12:05:12
Postat av: idioten

Jag känner inte henne irl. Vi bor inte ens i samma stad tror jag.Jag är en idiot och föredrar att bli kallad det.Men jag har superdåligt samvete.FÖRLÅT SÅ HEMSKT MYCKET.JAG HATAR MEJ SJÄLV FÖR DET JAG HAR GJORT.JAG FATTAR INTE VAD SOM FLÖG I MEJ JAG GÖR ANNARS ALDRIG EN FLUGA FÖRNÄR.

2010-12-19 @ 12:16:54
Postat av: idioten

JAG ÄR HEMSKT LEDSEN JAG KAN INTE SLUTA TÄNKA PÅ HUR IDIOTISK JAG VAR.

2010-12-19 @ 12:30:01
Postat av: Nathalie♥

Langa msn i en komentar så kan vi snacka.

2010-12-19 @ 12:33:39
URL: http://nathaliele.blogg.se/
Postat av: idiot

har inte msn,men kan skaffa en snabbt

2010-12-19 @ 12:42:14
Postat av: idiot

[email protected]

2010-12-19 @ 13:07:12
Postat av: Nathalie♥

Acca mig då ?

2010-12-19 @ 13:42:43
URL: http://nathaliele.blogg.se/
Postat av: idioten

jag vet inte vad du heter

2010-12-19 @ 13:56:19
Postat av: Nathalie♥

okej men adda mig då, [email protected]

2010-12-19 @ 15:41:48
URL: http://nathaliele.blogg.se/
Postat av: idiot

Kan vi göra det någon annan dag?för kl 16.25 kommer mitt internet sluta fungera på grund av att dom fixar det.Jag är ledsen för det jag gjort och förlåt om mina tidigare kommentarer lät töntiga,jag visste inte hur jag skulle utrycka mig.förlåt för allt:(

2010-12-19 @ 16:21:32
Postat av: julia

hej, allt bra?

kolla gärna in min foto blogg:)

2010-12-21 @ 11:53:58
URL: http://jullansbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback