Jag kan gärna länka dig!

Okej nu är det såhär att det är någon som är otroligt omogen och inte har ett liv som komenterar min blogg 24 med både fittiga komentarer och idiotkomentarer. Jag personligen vet att denna person egentligen bara är allmänt störd, eller vill få uppmärksamhet av mig ? Det är väll dumt av mig att då ta upp det här nu. Men jag förstår inte varför man komenterar om man inte är intresserad eller avundjuk? varför ens bry sig då? Och att man inte ens står för sin åsikt eller komentar är ju bara allmänt fegt. För att vara anonym och skriva skit är extremt omoget. Jag personligen tar inte åt mig av vad ni skriver. För det skadar inte mig innerst inne. Men klart jag blir sur? Och är ju precis vad ni vill. Men gumman/gubben lägg ner. Om det är en länkning du vill ha så fråga bara! HAHA folk har inget liv. Om ni vill få mig att må dåligt så fattar jag inte varför? vad har jag gjort dig? Jag vett att jag är extremt älskad av nästan alla och jag har hur många både killar och tjejer som stöttar mig och står på min sida. Btw. Tack alla andra underbara läsare som skriver fina komentarer här på bloggen och även på andra ställen.



Kommentarer
Postat av: Powntus

ger du mig fingert vaah!!! :O vaahh!!!!!!!!!! Anonyma pers som skriver skit har ingen stake nanannana!

2010-12-18 @ 16:03:46
Postat av: Nathalie♥

Haha nån har extremt tråkigt ?

2010-12-18 @ 16:37:14
URL: http://nathaliele.blogg.se/
Postat av: emma

Tack så mycket, din är inte så dum heller ;) jo det är jag verkligen, men som tur så har det inte direkt hänt mig (y)

2010-12-18 @ 18:44:25
URL: http://emmamariacarolina.blogg.se/
Postat av: en snäll tjej

Vad dumt av personen att säga så.Men den personen har säkert inget liv så ta inte åt dej.Du har förresten jättefin blogg som är rolig att följa:Ddessutom så är ju det bara en person som skriver taskigt och 1000 som skriver snällt,så du behöver absolut inte bry dig:D

2010-12-18 @ 20:06:32
Postat av: .......

du som skickar massa äckliga anonyma kommentarer, DRA FRÅN NATHALIES BLOGG FÖR FAN! hon är 3670000 gånger bättre än dej

2010-12-18 @ 21:00:02
Postat av: Nathalie♥

Jag vet vart du bor, är det något mer jag ska ta reda på innan jag polisanmäler dig ?

2010-12-18 @ 21:08:28
URL: http://nathaliele.blogg.se/
Postat av: Nathalie♥

och du som heter "ens snäll tjej" Du komenterar först taskigt skit och sen skyddar du mig ? :P

2010-12-18 @ 21:13:42
URL: http://nathaliele.blogg.se/
Postat av: Ewa

HAHAHAHAH!!! Det där lät lite roligt : Tack till dem som skriver fina kommentarer här på bloggen OCH ÄVEN PÅ ANDRA STÄLLEN?? haha men det e tydligen jag som tänkte bara på det.. xD



PS: Lägg ner den som kommenterar!! Annars kmr jag och slår sönder dej! ;)

2010-12-18 @ 22:27:07
Postat av: Susanne

Är det inte märkligt att det finns människor som skriver taskiga kommentarer på nätet anonymt.. Måste bero på att de är så fega att de inte vågar säga det f2f.. ska bli mycket intressant att höra vad denna person säger när vi träffas.. om man då vågar stå för sina åsikter eller om man fegar ur även då?

2010-12-18 @ 23:10:19
Postat av: Pontus

Susanne ^^ tycker det är rätt roligt att folk är så korkade och tror att deras namn Anonym gör att dem inte kan bli hittade tror dem ^^ bara så ni vet hittar man er Ip utan problem ger man den till han i blå blir det inget skoj ;O

2010-12-19 @ 00:14:25
Postat av: Skånebooiii!

Haha håller med Susanne folk är så uppkäftiga på nätet men det tar 1min sen kan fel person stå utan för dörren med en bössa ! :O fyfan asså tänk er själv och muppa upp er mot folk ni inte vet är ... jag står för vad jag säger jag har stake nog iallafall... men anonyma jävlar er Identiet är inte hemlig i got your alls ip !!!

2010-12-19 @ 00:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback