Nya skor inhandlade! :D

Okej har varit på julfest hela dan och kom precis hem :) Var väldigt kul och jag fick faktiskt snacka lite jobb. Vill ju börja jobba med Marketing och it lixom så det var ett +. :D Just nu gör jag inget och är skit trött men ska nog sätta mig med svenska läxan och skriva klart jul-önskelistan... haha vem tror jag att jag är ? Den e skit lång och det står bara massor av dyra saker. Men jag tror jag nästan kommer få allt eftersom min släkt och familj är så underbara :D och mamma är ute och shoppar jul klappar atm så vi får se hur många kassar hon har med sig hem! Självklart ska jag inte kolla vad kassarna innehåller men men ;) Btw. Fick ett par fina skor idag av mamma. Vet inte varför men hon ville köpa ett par nya skinn stövlar till mig. det gillar vi älsklingar :D
btw. Varför är jag så älskad? Det rullar in sms och folk skriver på msn och ringer på skype, hem till mobilen 24? Jag visste att jag var omtyckt men såhär poppis visste jag inte att jag va ? ;) PUSSAR


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte visa stövlarna :)

2010-12-12 @ 20:31:48
Postat av: Steph

FIN BLOGG :)

2010-12-12 @ 20:33:07
URL: http://weknowyouloveuus.blogg.se/
Postat av: Eeckis- en helt vanlig Svensson

var glad att du är älskad tjejen!=)

2010-12-12 @ 20:53:27
URL: http://eeckis.blogg.se/
Postat av: Nathalie♥

självklart kan jag det ! dom kommer imorn :)

2010-12-12 @ 22:28:02
URL: http://nathaliele.blogg.se/
Postat av: Rebecca

fin blogg du har ! :D

2010-12-13 @ 18:41:52
Postat av: Rebecca

fin blogg du har ! :D

2010-12-13 @ 18:41:52
Postat av: Rebecca

fin blogg du har ! :D

2010-12-13 @ 18:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback