Present dags!

hej alla sötnosar! :) Sitter hemma i soffan just nu och har ingenting att göra? eller jo egentligen har jag det. MASSOR. Rummet ska städas, ska läsa ut en bok tills imorn, plugga SO.. Men har ingen ork alls att göra något av dom. Vill bara ligga här i soffan och sova. Har ni också sånna dagar? När ni inte orkar med något alls och bara jag tar ett varmt bad läser lite iallafall och sen ränsar på rummet? eller något sånt. Kommer nog inte heller äta middag för har ingen lust ? Har varit i Vällingby mvill bort från jorden för ett litet tag? Idag är precis en sån dag! Men har bestämt att jag ska träna iallafall. Sen kanske ed älsklingarna idag och köpt lite julklappar och presenter till sötnosen Elsa För hon fyller år imorgon ALLA GRATTAR!
Snackar även med bästisarna Alex som tittar på sex drive och Filip som är allmänt gullig bara! Snackar lite känslor å privata saker! Behövs just nu.. är lite deppig men det ska det nog bli ändring på ! :) PUSSAR

Orkade inte fixa bilden ett dugg, så här har ni  mig helt ofixad!


Kommentarer
Postat av: cassandra

fin blogg :)

2010-12-09 @ 23:32:49
URL: http://cassiejonasson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan inte du lägga in en bild på dej och pontus?

2010-12-10 @ 19:01:17
Postat av: Nathalie♥

Och vem är du ? Svarar inte på anonyma frågor kära du. :)

2010-12-10 @ 19:13:19
URL: http://nathaliele.blogg.se/
Postat av: julia



Allt bra idag ? ;)

2010-12-10 @ 19:56:47
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: Anonym

sv; tack din va med super fin !:)



ja allt är bra med mig , själv?

2010-12-10 @ 19:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback