Lov!

Just nu sitter jag Elsa och hanna hemma hos hanna och slappar :) Dagen har varit lite konstig och förvirrande. Men jag Linn och Elsa hade det topp! Hanna hade ont i magen så hon var hemma idag men nu mår hon bra :) Jag kommer sakna Linn så jävla mkt för hon ska till Sälen och åka skidor! Tänk en hel vecka utan sin egna barndomsvän! Men iaf Jag Elsa och Hanna ska nog troligen sova hos mej idag :) Toppen :) Det ska bli så jäkla skönt med lov! Jag Elsa och hanna ska fira men alla blev typ ledsna... lite senare idag så skriver jag vad som har hänt för då vet jag nog klart hur mitt liv kommer att bli...Lägger in några bilder sålänge..

Jag och Bästisen, Linn bby!

En till på mej Och min Älskling

Älskar dej mest b-vänn!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback