Bad+sol

Vaknade vid halv 10 imornse och har redan ätit frukost :) Sitter hos mormor och morfar nu och ska snart iväg till lövsta och bada :) Mysigt! Efter det så ska vi sen åka till min moster som fyller år idag! Så vi ska fira henne på några klippor och bara mysa. Kommer nog inte skriva något mer idag. Men det är skit fint väder ute så jag tycker att alla ska dra ut i solen och mysa med ens kompisar? Har ja inte rätt? :) Skit i datan ett tag och bara mys! Igår höll jag på med musik och gjorde olika spellistor och jag är alvarligt kär i Lil Wayne :love: Han är den bästa och sexig som fan oxå! Hans röst gör mig knäsvag asså! Nån som håller med mig? Men kom ihåg han är min, bara min! ;)




Kommentarer
Postat av: tobbs

fin blogg du hade! :) kommentera gärna min du! ;)

2010-07-07 @ 17:22:22
URL: http://tobbs.se
Postat av: Amanda Åkesson

Jävla fin asså (:

2010-07-10 @ 15:55:41
URL: http://mestamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback