Hej igen

Eran favvo e tillbaka ;) Lägret har varit helt obeskrivligt underbart och egentligen vill jag värkligen inte sitta vid en data i Stockholm, utan jag vill gå runt och mysa i Duveholms gymnasium i Katrineholm. Men nu är jag tillbaka och så är det. Jag orkar inte berätta allt som har hänt men jag har lärt mej sjukt mycket. Jag har såklart slagit mycket volter och flickisar iaf :P Jag kan berätta lite om våra träningar. Vi tränar ungifär 6 timmar i streck (4 olika pass). Vå åt såklart lunch och sånt i mellan två av passen. Vi gick upp klockan 7.30 och det skulle vara tysst 21.30 :) Men man kan inte vara på ett läger utan att göra sig illa eller hur? ^^ Och jag såklart råkade ut för något redan första dagen... Jag gjorde en streck-volt med halv skruv ner i en skum-gummi grop. När jag landade så dunkade jag i något med mitt ena knä. Först så trodde jag att det inte va något men sen så när jag gick upp så fick jag skit ont. Så jag fick ligga med ena benet i vädret och dom lindade knät och så fick jag en kylpåse också. Så typiskt att göra sig illa första dan! Men dagen därpå så bestämde jag att bita ihop och ignorera bara. haha ;) Självklart blev jag utsedd idag till "henkes mobboffer" och dom delade till och med ut pris till mig för det ;) Ha-ha lång historia :D Jag är iaf henkes mobboffer 2010 och kommer alltid att vara det :P Är även hans lilla gris x) Tänker inte blogga så mycket i sommar.. Typ en gång om dan tror jag.. Det var så grymt skönt att vara utan data och smink i 6 dar nu. Så jag tänker nog fortsätta i dom banorna. Men ni kommer höra av mig, imorn får ni lite bilder från den bästa veckan i år!


Kommentarer
Postat av: Terese

Fin blogg :)

Följa varandra på bloglovin?

2010-07-05 @ 15:46:32
URL: http://teresebrodin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback