Hot, Hot!

Hej hej bloggen! Vaknade vid 10.30 idag och har värkligen fått min skönhetssömn! :) Står hemma nu i mitt kök med datan och chillar i det varma :) Är altså hemma eftersom jag ska iväg med familjen idag! Vi ska till några kompisars landställa dåra, as mysigt! Mamma kommer hem nån gång vid 6 från Gotland och vi åker typ vid halv 8. Tror inte att jag har nån tillgång till internett där så jag tar inte med mig datan. Så ni får klara er utan mig i några dagar. Men det blir ytters kort. Vi kommer hem igen på lördag eller söndag, Så det e lugnt ni klarar er 

 Och vet ni en sak? Jag va i Indonesien förra året och nu har vi bestämt att vi ska dit i påsk igen! Och det är till och med bokat redan! åååh så jävla underbart :D Jag blir borta i mer än 2 veckor dåra, Först åker vi till Bali sen åker vi till Trawangan (det är våran ö) Sen så stannar vi där i mer än 1 vecka och sen så åker vi till bali igen och efter det till Bankok och ska bo på Hilton hotell! Haha fattar ni vad uderbart el? :) Sist jag va där så blev typ alla kära i mig el något? och dom va typ i 17 års åldern hela högen (altså dom som jobbade på hotellet vi bodde) och så hände det lite saker men säger inte vad :) *privat* Och nu ska vi tillbaka dit och han har frågat efter mig i ett år nu typ. haha!



Ser ni halsbandet?
Det är äkta pärlor och fick det av en kille i indonesien,
haha :)
Det är sjukt vart så därför så har jag dragit upp linnet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback