Ipoden+ bilder

Är grymt lycklig nu, (men saknar fortfarande lägret). Min ipod funkar igen :D När jag kom hem igår så försökte jag att ladda den i min högtalare för sista gången och helt plötsligt så gick det igen! Var grymt glad så jag va tvungen att göra en spellista som jag kan springa till direkt :) Så jag har varit ute och sprungit i en halv timme. När jag kom hem hoppade jag in i duchen och tvättade håret. Mamma reste till Gotland idag :( Var ju borta i 6 dar och när jag kom hem var jag med henne en kväll sen så stack hon på jobb resa :P Typiskt lixom.. Men hon kommer hem på torsdag igen :) Mormor och maddis kom precis hem från badet och snart åker vi över till Mormor och morfar. Vi ska sova där inatt iallfall. Kommer ha internett men orkar kanske inte blogga, vi får se.. Här kommer bilder från lägret :D Kisses!

Min Älskade ipod!


Mitt skadade ben :(

Filippa och Elsa på tåget (:

Jag i fönstret :P

Elsa som ligger över mig och pussar på Lina

Jag i vårat klassrum som vi sov i, innan alla kom :)

Mina naglar på "disco bowlingen"

Filippa blev helt röd efter att hon och någon gjorde någon lek :P

hihi! :D

GYMPALÄGRET IN MY <3


Kommentarer
Postat av: Amanda Åkesson

Saknar er <3

2010-07-10 @ 15:55:02
URL: http://mestamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback