Kanan

Jag taggar nu till pappsen och ska vara där i två dar. Sover där även två nätter. Självklart har han internett så jag kommer att blogga. Idag så ska vi cykla till Kanan-badet och bada med lille brorsan och pappa självklart e maddis med oxå. Fick en liten fråga igår.

Postat av: my
fin blogg du har!
vilken är din favoritfilm av twilight-filmerna?
kommentera gärna i inlägget! =)

ha det bra!


Svar: Hej my! Tack så jätte mycket jag har inte sett eclips men har hört så mycket bra om den filmen och jag ÄLSKAR bokstavligen trailern så jag e helt säker på att jag kommer bli kär. Men jag älskar nog mest New moon eftersom jakob är så sjukt snygg i den. Längtar tills jag får se trean, kan knappt vänta!
kram :)


Kommentarer
Postat av: Victoriaotrander

Sv; tack dsm:)

2010-07-15 @ 16:40:38
URL: http://vvickke.blogg.se/
Postat av: valentina

grymt fin design du har :)<3

2010-07-20 @ 23:33:13
URL: http://valentiiinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback