Mys i värmen

Hej,hej här hemma är matlagningen igång för fullt :P Grillad kyckling med potatis och sås. Mmm.... Har varit väldigt låg idag och det är väll därför jag inte har bloggat. Kände värkligen inte för det över huvudtaget men nu har jag ryckt upp mig igen och ville skriva lite.. :) Jag har varit hos mormor och morfar idag för mamma va inne i stan för waxning. Så då passade vi på att åka dit över dagen. Jätte mysigt var det. Och när jag va där så gjorde jag om min nya header totalt. jag ändrade mig och tyckte att den nya jag hade gjort var jätte ful så jag gjorde om den och blev skit nöjd :D Vad tycks? Tål både bra och dålig kritik !

Taggar till Linns land på torsdag :D


Kommentarer
Postat av: Jennie

Aww, tack! Du har också en fin blogg :)

2010-07-12 @ 20:24:11
URL: http://jenniejohnson.blogg.se/
Postat av: my

fin blogg du har!



vilken är din favoritfilm av twilight-filmerna?

kommentera gärna i inlägget! =)



ha det bra!

2010-07-12 @ 20:56:24
URL: http://anderssonmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback