Mys+film

Sitter framför data skärmen och chattar med folk. "Gästerna" är fortfarande kvar och vi "barn" kollar på film. Planet 51 är på för fullt. En barn film men ändå ganska bra :P Har sjukt ont i huvudet och det blir inte bättre av att Filip min föredetta broder sitter och skriver elaka saker på msn? Asså fattar inte hur folk pallar. Men orkar inte lägga ner med energi på den tönten. Så nu va det färdi skrivit. Imron så ska jag ut och springa innan frukost precis som jag gjorde idag. Det var sjukt skönt tycker jag. har ju alltid joggat typ 2-3 gånger i veckan men nu blir det varje dag! *stolt* Har fått lite klagomål om att jag skriver för lite. Men har haft så jäkla mycket för mig dom senaste dagarna att jag inte har hunnit men jag ska göra mitt bästa. Imorn så ska jag ju somsagt springa först men sen så ska jag även åka och bada sen så taggar jag ut till kompisar så jag kommer inte blogga imorgon kväll. men det får bli ett inlägg på morgonen. Love u all!

Jag idag på Kanan

Min älskling linn från hopp berget ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback