Saknad!

Sitter hemma hos mormor och morfar och myser framför datan. Håller på med musik och kollar bilder och filmer från lägret :) Kommer aldrig glömma det asså :P Vi hade det sjukt kul helt enkelt! :) Vill inte vara hemma just nu utan vill vara där borta och träna och ha kul x) Och det blir ju inte bättre av att det är dåigt väder oxå! Det gör mig bara på sämre humör :/ Men nu ska jag inte klaga nån mer. Idag blire bara en slapp dag skulle jag tro. Kolla på lite filmer och sånt där. Morfar är så grymt gullig. Han har fixat en bärbar data och ett trådlöstnätverk mest för min skull så jag kan sitta här med min data och skriva och sånt. Skit gulligt tycker jag *smickrad* :blush: ;) Imorn skare iaf bli picknik för min moster fyller år. så vi ska fira henne dåe :) Hoppas det blir finare väder då, det ska typ bli det? Om jag inte har fel..
Om nån som va med mig på lägret, (va i samma grupp, Höll på med mig, tränade mig osv. ) ser det här så ta åt er!


Vi ses nästa år och då är allt desamma, right? :)


Kommentarer
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

Tja, vad har du gjort idag? :D

2010-07-06 @ 20:06:15
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hej, :)



Jag har bara varit hemma och myst :)

2010-07-06 @ 21:54:51
URL: http://nathaliele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback