Tack Mamma!

Vaknade vid 10 imorse och då var det skit varmt ute så jag kunde inte springa. :( Besvikelse, men jag och mamma ska ut och springa hos våra kompisar ikväll istället. Jag ska packa nu och sen så drar vi till en bad klippa utanför stan. Skit mysigt. När vi har badat klart så taggar vi ut till där dom bor (långt bort). Och så ska jag ju såklart passa på att vara med dom så det blir inget mer bloggande idag. Sånt e livet  ;) Men ni klarar er, right? Haha :) Vi har haft besök av pappa och Liam för en stund sen. Jätte kul att få se dom igen. Men mamma och Lina (våran kompis i mammas ålder) Drog till v-by för lite shopping och dom kom nyss hem dåra. Och gissa vad?! Hon kom hem med 2 par skor till mig! Hon visste att jag ville ha nya så då passade hon på att köpa 2 par ballerina i rosa skimrande färg och vitt. Jätte fina, love it! Men ska dra och packa. Have a good time bitches!


Dom är rosa men det syntes inte i kameran :/


Är dom inte fina? Jag ÄLSKAR dom iaf


Kommentarer
Postat av: feea (felicia aulén)♥ ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser

söta skor :D

2010-07-21 @ 15:29:26
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback