Ändrade Planer

Japp, Det blev ändrade planer idag. Jag skulle ju till hanna? Mm.. Men när jag hade typ gått skit fort till henne och plingade på. Så öppnade hon dörren och ba "men fan" elr nått. ja bah jag messade ju och så började vi snacka. Och det visade sej att hon tydligen inte hade kollat messet jag skickade när jag gick. där det stod "jag går nu". För det visade sig att hon skulle ha gäster! Mm tack! haha där hade jag gått typ i 20 min och så får jag gå hem igen :D Smidigt lixom :) Men men.. jag drog till v-by med julia istället :D Mys! Vi träffade människor va på donken och snackade typ. kom precis hem därifrån ;) har fan inte skrattat så mkt på länge :P hanna föreslog förut att vi kanske kunde göra något i eftermiddag i stället men hon har inte hört av sej och nu får kjag veta att hon och Linn ska på bio tsm.. Det är sånt som gör mej ledssen.. Diss eller vad lixom? Men har blivit van, älskar dom lika mkt ändå :P Ha en bra kväll!

 


Kommentarer
Postat av: tirox - Martine Johansen

fin blogg!



kommentere tilbake ? :D

2010-06-12 @ 19:47:56
URL: http://tirox.blogg.no
Postat av: Anonym

gud vilket fint hår ! :)

2010-06-15 @ 10:51:04
Postat av: Nathalie

haha, tackar :)

2010-06-15 @ 11:04:52
URL: http://nathaliele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback