Flitig dag

Skriver lite sent idag och det beror på en flitig dag :) Elsa och jag står i köket och har bakat med min lillesyrra. Små kakor blev det :) Ska berätta lite om dagen min. Vid 10 imorse så åkte jag med Elsa till Kista och shoppade lite. En bikini topp och ett par bikini brallor och sen även en t-shirt och en mascara. Allt detta gick på 500 spenn :P Sen blir jag så himla sur på en sak och det är att man inte kan åka in dit utan att något försvinner, blir snott eller att man tappar något! Idag försvann mina solglasögon dåra när vi spang till bussen. Vi skulle springa till bussen och då märkte jag att mina nycklar hägde utanför väskan och sen så var mina solgladögon inte kvar. så vi gick och leta och såklart så vare nån idiot som hade tagit dom. Men aja det är sånt som händer. Efter det här drog vi till v-by kollade på nya gladögon (och såklart finns det inte sånna kvar) -.- men sen så drog vi hem till Elsa och bytte om och drog till Nälstabadet. Mys! Där såg vi Valentina och några andra och dom är faktiskt trevliga :) och efter det så drog vi hem till Elsa igen och sen träffade vi Lukas och sen gick vi hem.. Men dagen har faktiskt vart skön och mysig :) Elsa slaggar här inatt och imorn vet vi inte riktigt vad som händer. Vi hörs senare! :)

Blivit brun el vad? :)

Elsa (L)


Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vilken söt tröja var har du köpt den ?? :D <3

2010-06-28 @ 01:24:55
Postat av: Nathalie

Ginatricot :)

2010-06-28 @ 13:38:47
URL: http://nathaliele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback