Have you missed me?

Hallo bbys the bitch is back ;) har ni saknat mej? Jag har iaf saknat er alla :) Min midsommar har varit underbar, hoppas ni har haft det lika bra om jag har haft det. Älskar sommaren, solen har stekt och det var varit jätte varmt länge nu :) Underbart!^^ Imorn drar jag till Kista med älsklingen min Elsa, mys! Ska shoppa en ny bikini, nya jeans?, t-shirtar, toppar och en mascara. Ska byta stil helt nu.. Känns lite konstigt faktsikt men ska rikta in mig mer på vad jag vill ha och tycker är snyggt! Efter Kista så kanske vi åker och badar elr något. Men juste, jag taggar bort i 5 dar  snart. Ska på gymnastik läger i Katrineholm med Elsa och gympa gruppen dåra. Åker på tisdag eftermiddag nån gång. Vi skulle ha fått skjuss men jag vet inte riktigt om det blir så. Vi kanske får åka tåg ner eller något :) Mysigt! jag, filippa och Elsa ska vara där en dag tidigare bara för mysighetens skull! Hihi, VIP elr vad lixom? Men jag skriver lite senare, Kisses!

I know you love me and always will :rolleyes:

 


Kommentarer
Postat av: ellinorpettersson'

fin bild :)

2010-06-26 @ 23:48:53
URL: http://ellinorjustmeandmyself.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Tack :) (A)

2010-06-27 @ 08:18:26
URL: http://nathaliele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback