igår+idag

Igår kväll va jag ju med tjejerna. Först gick jag över till Linn och vi satt och mös med våra datorer typ. Sen efter ett tag kom Hanna och vi tre gick ut för att hyra film. Självklart vid spångafolkan :) Så vi drog dit mötte Elsa och så hyrde vi en film tsm och köpte en Fanta exotic. Filmen blev en skräckis som Elsa redan hade sett. Den heter The Uninvited. Nån som har sett den? Jag han iaf inte se den eftersom alex ringde Hanna precis när vi hade börjat kolla på filmen. Men vi bestämde iaf att vi skulle träffa dom, så vi fixade oss och gick ut. Klockan var väll runt 22.00 kanske? Iaf vi träffade dom utanför huset och sen drog vi till parken.  Vi snackade lite och gjorde typ inget och efter ett tag tröttnade vi så vi sa hejdå och drog hem :) När vi kom hem var klockan typ 22.45 och eftersom jag inte kunde sova hos Linn så var jag tvungen att gå då. Så jag gick hem och messade med Alex i typ 1 timma? Sen pallade jag inte mer och somnade.

Just nu sitter jag hos Linn med elsa och hanna och Linn. Vi ska precis dra till v-by :) Linn ska handla något och vi andra hänger bara med. Vi tar bussen dit kanske träffar några eller så. vid 5 ska jag va på spånga staion för att åka in till stan med Elsa och några för att vi och våran gymnpa grupp ska vara med på Love stockholm. Önska oss lycka till :D Vi hörs senare
Kisses! :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback