Joggat

har varit ute och sprungit för att få ut lite av min ilska. Men imorn så ska vi tjejer typ snacka ? Tror att allt kommer att lösa sej iaf. Men nu ska jag typ sitta framför datan och lite sånt. Sen ska jag snacka med Alex eftersom någon har sagt en grej till honom som inte är sann... Vill att han ska veta att han betyder grymt mkt för mej och älskar honom som Kompis :) Nu är det inte alls så många dar tills vi slutar skolan!? Skit konstigt tycker jag. Har ju gått i Nälstaskolan i 7 år nu och allt tar slut på onsdag. Sorgligt :( Ni ser mej senare i Spånga :D
Pussar

 Älskar dej... Din och min tid i London var
Underbar, vill inte att du ska tro på vad
alla säger...


Kommentarer
Postat av: linnea

ska amanda också gå i spånga med dej ? :)

2010-06-04 @ 19:43:19
Postat av: Nathalie

Nej, vadå ra? :)

2010-06-04 @ 19:49:26
URL: http://nathaliele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback