Packart och klart!

Har packat färdigt nu. Asså vet inte hur mycket kläder jag har med mig egentligen? Säkert 8 träningskläder 5 linnen 9 t-shirtar 3 koftor 2 bikinis och 2 tjocktröjor? Ha-ha jag som bara ska vara borta i 6 dar lixom :) Men sån är jag, man vet ju inte vilket väder det blir och vad man känner för lixom? ;) Ska be några att skriva nån gång ibland eftersom datan inte hänger med. För dom som undrar så åker jag Elsa och filippa tåg till Katrineholm där lägret är klockan 16.30 elr något :) Vi håller till Katrineholms gymnasium om jag inte har fel :) Slänger in lite bilder och musik så ni har något att titta på och lyssna på :) Sakna mig!


Detta är vi 5 :)








Kommer sakna Amanda Åkesson, Linn Ekbeg, Hanna Larsson, Alexander Olsson
Lukas Rydvall, Gurra Olin, Martin Geeber Mest!


Kommentarer
Postat av: moa - sommarlov!

fin blogg du har !:)

2010-06-29 @ 15:38:33
URL: http://aamelasmoa.blogg.se/
Postat av: Linn

tingeling...(a)

2010-07-08 @ 12:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback