Vad händer....?

kom just hem från en dag utomhus. Skulle möta Alex.l, skit länge sen asså ;) Sen så träffade vi Julia oxå. och så gick vi upp till skolan? tog lite bilder och sådära men nu är det så att jag inte hittar min överföningssladd? Ni veten sån där sladd som hör till mobilen som man kan stoppa in i datan och ladda över bilder? M den har jag typ tappat elr så ligger den på golvet el hos nån annan. När jag hittar den så ska jag ladda upp alla bilder på bloggen lovar er! Vet inte riktigt vad som händer ikväll? Vet iaf att jag ska äta hemma, och det blir grillat :D Yammi!
Se you!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Fin blogg! :)

2010-06-13 @ 23:46:29
URL: http://emeliesdiktblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback