Bakar!

Det kanske låter som jag bakar mkt, men det gör jag fan inte ^^  men iaf eftersom mamma fyller år idag så tänkte jag överaska henne med att ha bakat! en super idé asså :) ewa har hjälpt mej med bakandet och det blev as bra. Dagens bakverk är: Sega hallon rutor! idag på musiken ägde jag Amanda, Hanna och Linn vi sjöng vackrast asså! och älskar låten vi hade(den nedanför) mest! Vi fick  tbx matte proven idag.. hade två slarv fel men man kunde få 28 poäng men sen fanns det oxå 2 extra upgifter som man kunde få 8 poäng sammanlagt på.. och eftersom jag fick alla rätt på båda dom så fick jag 28 poäng! Alltså full pått :) men är irriterad för slarvet men Anna (våran fröken) sa att mitt prov va ett MVG prov! så är iaf as stolt :D
many kisses to you!
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback