Bjursås, Minnen värda att komma ihåg!

Åååh! Den här dagen har varit underbar! Vi har ju somsagt varit i bjursås och åkt skidor med klassen. Buss resan tog sammanlagt 6 timmar, och i backen 5 tror jag :) Vi hade grymt kul på bussen, och vi myste typ hela vägen! Själv åkte jag mest med Amanda, Elsa och Linn, sen var Emma.U och Josefin med oxå! :D Vi hade en favvo backe som hette Baggebobacken tror jag. En röd backe med hopp gupp och ja, den hade helt enkelt allt! Det är vår backe nu. Ska ladda upp bilder från när vi hoppade och så, själv är jag inte med på bilderna för dom gångerna vi tog så filmade jag el så tog jag själv bilderna..Men det var iaf as kul att åka dom! Jag Amanda och Linn Lyckades pajja en lift 2 gånger! Men en skoter kom upp direkt efter 5 min och fixade, så no problems!
Va hade det bäst älsklingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback