Iväg igen...!

Äntligen sitter jag vid min underbara data igen :) Jag har haft det helt undrbart! Några har frågat vart jag har varit. Och då kan jag berätta att mina underbara kompisar el "Andra familj" som man kan kalla dom bor i Bråttby. En fin liten stad utanför stan. Men jag hade det as mysigt och så.. Jag har längtat efter er väldigt mkt! Nu har vi iallafall bestämt att vi ska åka till Romme. Näst nästa vecka har vi studie dag på fredan och då tänker vi åka tsm med den andra familjen tidigt på fredags morgonen till Romme och åker skidor :) Awsome! Men samma vecka som vi åker så ska vi till Bjursås med klassen :) trevligt trevligt. Idag ska jag Elsa Linn Och hanna sova hos linn messa el ring om ni vill webba :) Amanda skulle kanske ha vart med men hon kunde typ inte :( Jag lägger nog in lite bilder då :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback