Kommer alltid att Älska



Jag vet att det bara varade i två veckor. jag vet att det aldrig kommer att komma tillbaka. jag vet att mitt liv aldrig kommer bli desamma som det var innan. jag vet att du aldrig kommer att få se mej så som det var. Jag vet att du inte kommer att vara desamma som då. Ändå så Älskar jag dej. Jag borde inte göra det. Men kan inte sluta. Allt som hände. Hände så fort. Och kan inte sluta tänka på det. Rykterna går och har fått höra allt jag inte ville höra. Jag kan fortfarande inte förstå hur du kunde göra såhär mot mej. var det av kärlek?? Jag vet inte vad jag ska tro längre.. Du blev kär i en flicka som du inte kunde släppa? det var så du sa. menade du oxå det? Jag är förvirrad och rädd. Mitt huvud är fullt med tankar. Och på papper är det långa texter om vad jag ska tro. men nu har jag bestämt mej och insett att det jag har nu är mkt bättre än dej. jag har en kille som jag älskar. vänner som aldrig sviker. bror och systrar som älskar mej. varför ska jag ens bry mej om dej tänka på dej el se på fotona jag har? Aldrig mer ska du få se den flickan som jag var. Det är över för alltid och när jag kommer tillbaka så ska du få se någon som du aldrig kommer att kunna knäcka. du har fått mej att inse att det är inte rätt att svika el låta känslorna ta över helt. för ingen ska få må som jag gjorde. Aldrig... men jag kommer aldrig kunna att sluta älska dej..
 


Kommentarer
Postat av: Linda<3

vem? :O <3

2010-03-05 @ 10:37:03
Postat av: Nathalie

Du känner honom inte..<3

2010-03-05 @ 17:15:04
URL: http://nathaliele.blogg.se/
Postat av: Anonym

menar du emil :O :O :O :O

2010-03-06 @ 21:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback