Lögner..


Hur fan kunde du göra såhär mot mej..Jag sitter här och tårarna rinner ner för mina kinder och dom svider. Du kan fan inte ha något hjärta. Du betyder inget längre. Alla svek alla tårar som jag har låtit falla för dej. Jag trodde hela tiden att du alltid skulle finnas här. Men i slutet förstod jag att något var fel. Du svek mej, jag trodde att det var ett mistag bara som du hade gjort. Men jag trodde aldrig att det kunde gå såhär långt. Dom som visste om dej och mej trodde att det var äkta helt igenom. Jag trodde att jag kunde berätta allt för dej men det var ett mistag som jag aldrig kommer att tillåta igen. Du är borttagen från från mitt liv. jag raderar ditt nummer din msn allt. Jag vill inte veta av dej längre. Jag har andra. Killar och Tjejer som aldrig skulle göra såhär mot mej. Barndomsvänner som inte sviker. Smsen som du skickade, "Jag gör allt för dej, Och älskar dej mest av allt" Det är bara lögner. Och jag gråter fortfarande för att du kunde göra såhär. Du har tagit en jätte stor plats av mitt hjärta och nu håller det på att läka..Jag hoppas att du förstår vad du har gjort. För jag tänker aldrig ta tillbaka dej igen. Kom inte och säg "snälla jag har gjort ett misstag som jag aldrig kommer göra om. Hon  betyder inget för mej längre" Jag har gått på det förut men nu är det slut föralltid. Alltid...


Kommentarer
Postat av: Elsa

Vem är det det handlar om älskling ?<3

2010-03-15 @ 21:12:38
URL: http://elsamb.blogg.se/
Postat av: Hanna

Fuck you du baxa min låt: /

Love you darling !

2010-03-16 @ 20:31:14
Postat av: Anonym

vem?? <3

2010-04-06 @ 23:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback