Middag

Nu sitter jag i soffan och skriver lite. Jag har precis ätit klart min frukost. och ska snart till dnasen :) För alla som inte vet så går jag på Lasse Külers Dansskola. Jag dansar show dans och tycker att det är as kul. Igår målade jag mina danglar. fransk manikyr ofc.. Och det blev as bra blir bara bättre och bättre på det  här. kan ta kort senare och lägga in.Idag ska jag bort igen. Men det här gången till min mammas kompisar ute på Jursholm... Det ska bli jätte kul att få se deras son igen eftersom vi är bra kompisar och det var länge sen vi sågs :) Ska sova över där, så kommer inte kunna skriva något. Men eftersom jag har gymnastik träning imorn så kommer jag hem tidigt :) Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback