Mitt hjärta skulle inte slå..


Ha låten på
Elsa, Det har gått fyra veckor nu..Du och jag. Älskar dej oerhört bby. Allting har gått så fort. Vi har blivit så bra kompisar redan. Vissa säger att vi lämnar dom utanför men jag tror dom inte och struntar i det nu. För dom vet innerst inne att jah ALDRIG  skulle lämna dom, för allt i världen. Du är en av mitt liv nu. Och jag kommer aldrig glömma svika eller lämna dej nu. Du finns i mitt hjärta bby! :)




Hanna Och Linn Älskar er mest bebisar!

Dör och dödar för er!


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

och hur många har du sagt det till???

2010-04-06 @ 23:25:52
Postat av: Elsa

Va? ;o

2010-04-06 @ 23:31:53
URL: http://elsamb.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Vet att det är du Ebba som skriver kan kolla ip nr gmn? Lägg dej inte i mitt liv om du inte har något bra att komma med?

2010-04-06 @ 23:32:52
URL: http://nathaliele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback