Plus!?

Hej mina underbara läsare.
Jag har gjort slutmed pojkvännen så ni bara vet. Det är okej om ni frågar varför och så.Men det jag skulle berättadet var att skolan har gått topp fick bara tre fel på vårat oförberedda Engelska prov! Sen alla rätt påAsien provet. Plus att jag fick 17 st+!!  För att jag kunde 17 fler länder :) As bra, Alex rättade mitt provså han kanske var säll bara el så var jag bra! :DJag hade träning idag. Gymnastik! Vi ska nu börja tävlai Tullinge cup och ska inleda hela Våruppvisningeni Eriksdahls Hallen! Det ska bli så kul! Det vartyp det jag skulle säga... Juste skicka era nummer till mitt nummer så kan jag lägga in det :) Topp, Puss på er ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback