Love...?

Hej,hej mina underbara läsare! Jag har en god nyhet min statistik har höjts sjukt mkt dom senaste dagarna! Jag har fortfarande inte fått reda på hur den där tjejen gör reklam för min blogg men sålänge folk tittar på den och följer den så är jag glad :) Idag blir det tyvärr inte så mkt bloggande eftersom jag ska till dansen snart och sen så kommer min moster på middag här. Men jag kan säket gå ner nån gång och skriva lite. Men berättar om dagen då. Jag ska snart sticka in i duschen sen ska jag fixa mej efter det äter jag en snabb lunch sen skjussar morfar mej in till stan där dansen är. Dansen börjar 13.30 och så slutar den 14.45 :) Vi åker hem och så kommer min moster hit då. Nice :) Japp nu vet ni det. Jag har en liten fråga som ni kanske kan svara på. Kan kärleken mellan en tjej och en kille komma tillbaks efter att man har bråkat med varandra i ett hav år?  Skriv vad ni tycker!
Love to you all!

 


Kommentarer
Postat av: Fucking dramaqueen.

klart det kan! kärlek kan alltid komma tillbaks! :))

2010-05-15 @ 16:21:40
URL: http://fuckingdramaqueen.blogg.se/
Postat av: Anonym

du menar jesper ??

2010-05-15 @ 22:24:28
Postat av: Lina

Jag tror nog att kärlek kan komma tillbaks :)

2010-05-16 @ 13:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback