Msn!

Chattar med folk just nu och skit många skriver? Det är därför jag kanske inte svarar på alla. Sen ska jag bara säga en sak till alla som är skit viktig. Dom som inte har något vettigt att skriva till mej el trevligt att skriva kan dra åt ..... Okej? För jag börjar bli Jävligt less på folk som försöker trycka ner mej genom msn? Det är så jävla fegt att skriva skit åt någon annan på msn? Håller ni me mej elr inte? Om ni inte gillar mej så fine. Det här är mitt liv. Och jag gör vafan jag vill? Jag vill inte bråka med någon egentligen men när någon atackerar mig el skriver skit saker blir jag kaxig automatiskt? Blir inte ni det oxå? Man vill ju försvara sej. Så det jag ber alla om är att inte trycka ner någon genom msn el skriva idiotsaker för det tolkas bara som fegt och "no life" Som alla säger. Tack på för hand :) Imorn har vi frilufts dag i skolan? Tråkigt som *** . Men vi slipper lektioner och så. Sen efter skolan så är det nälstaskolans dag :) Kom gärna dit, för vi har tid att träffas och så :) Om någon undrar så kommer jag att stå vid ståndet "spotta groder" Men om ni vill något så messa eller skriv på msn :) Love ya!

Hanna Larsson, jag vet att det alltid  ska vara vi bby!
Jag älskar dej, tvivla aldrig!


Dagens outfitt ;)


Kommentarer
Postat av: Madde Hanna känner mig , fråga henne ahha

Hej Hej asså det e skit många som skriver så oxå till mig på msn , O vet du bry dig fan inte det e bara avensjuka , För det fan finns många som tycker kanske du är vackrare <3



kram madde

2010-05-11 @ 21:19:48
Postat av: julia krieger

hora!!!!!!!

2010-05-12 @ 17:14:15
Postat av: Fuck u

Fuck u jocke -.-

2010-05-12 @ 17:54:39
URL: http://nathaliele.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Har hört talas om dej Madde, Tack för det gmn! Ska tänka på det :)

2010-05-12 @ 17:55:56
URL: http://nathaliele.blogg.se/
Postat av: A

Så lätt lurade är vi inte jocke, haha ;)

2010-05-13 @ 10:51:02
URL: http://amandafn.blogg.se/
Postat av: Nathalie

^^

2010-05-13 @ 14:04:01
URL: http://nathaliele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback