Mysdress on!

Dags för fredags mys allesammans! Me like ;) Hanna och Linn älsklingarna har dragit till landet saknar dom redan :/ Hoppas ni får det underbart girls! Egentligen skulle jag ha följt med men så blev det inte eftersom jag har min sista dans-träning på Lasse Külers dansskola. Det är som en repetition inför våran föreställning på Göta lejons teater. Men iaf nu är mysdressen på och jag har redan spillt på min fina bik bok tröja så jag satte på mej en mysig gina t-shirt istället :) Till mat blir det Tachos! Det gillar vi! Ska nog kolla på en film om dom andra inte vill kolla på Talang -.- Messa mycket med mej, för har alltid mobilen on! Puss på er!

                                                                                   
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback