Packar!

Hej,hej bloggen statistiken har höjts igen :D Skit glad för det. Har gjort en packningslista eftersom vi snart drar till London! faktiskit så åker vi på Lördag morgon :) äntligen har längtat! Jag och tjejerna köpte faktiskt våra mys-dressar från bik bok för att kunna ha på flyget till London, och nu kan vi ha dom! Andledningen till att jag redan har börjat packa är för att Mamma drar till paris på jobbresa på onsdag -.- och hon kommer hem fredag natt! Och på lördag morgon måste vi gå upp typ vit 4 för vi ska ju vara på arlanda klockan 6. Och mamma ska skjussa! Hon får bara sova typ 4 timmar! ^^ Och ändå så ska hon skjussa :) Aaw.. tack mamsen :blush: Ska fortsätta packa nu och om ni kommer på något som jag absolut inte får glömma :rolleyes: så skriv en komentar! Tack bby's


Kommentarer
Postat av: Anonym

Puss gummis! Känns skönt att få vara en bra mams ibland! Jag är så mega ledsen för att jag missar din dansuppvisning i morgon! Men jag är där i tankarna när jag sitter på planet - har ju i alla fall fått se dig på genrepet!

2010-05-25 @ 19:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback