Shopping i Kista!

Har varit och shoppat med Mamma och lillesyrran i kista idag :) Det är därför jag inte har skrivit, förlåt mej :( har handlat skit mkt käns det som. Egentligen skulle Linn ha följt med men hon kunde inte. Men hag har iaf handlat för mer än 900 spenn.. Oups.. :rolleyes: Men behövde allt det här. Det var två par shorts, två linnen, två t-shirtar, en bh, strumbor. Det var allt typ. Men idag så var jag iaf med Elsa efter skolan och sen så drog vi hem till mej med Alex, Martin och Kevin. Nice :D Vi var mest på studsmattan och myste. Alex satt i mitt knä? Love u bby :)
Ska in i dushen nu. Puss på er

 


Kommentarer
Postat av: Josefin

Kan du inte lägga upp bilder på det du köpt? :)

2010-05-25 @ 18:38:46
URL: http://shoppheaven.blogg.se/
Postat av: N

2010-05-25 @ 18:55:47
Postat av: N

Jo absolut! Jag gör det när jag kommer hem eller kanske imorn :)

2010-05-25 @ 18:56:28
URL: http://nathaliele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback