Sollentuna-centrum

Jaa, Har shoppat lite med mamsen idag! Trevligt, trevligt. Vi hade bara 2 timmar el nått på oss men iaf. Hon köppte en skit snygg klänning till typ nån fest? Och jag lämnade tbx en present från veromoda och köpte ett armand istället. Skit snyggt! Sen så drog vi runt lite och så gick vi in på gina.. Och jag hittade ett par skit söta trosor för 60 spen! Jag var bara tvungen att köpa dom. Me like (: Hmm få se, vad har hänt annars då. Nää inte så mkt. Snackar mest med mina boys på tele och så. Juste Hanna skrev typ på fb och frågade om jag var sur på henne? Lite konstigt tycker jag :/ Ska fråga henne varför hon frågade..
 Love to you all!
 
 dagens klädsel ;)

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback