Tand-Kontroll

Hej,hej mina läsare, Idag gick jag från skolan halv 3 för jag skulle till tandkontrollen i sumpan, har ju haft tandställning och när man har tagit bort den så måste man gå på kontroll i ett år efter. Och det här var sista gången jag gick till Kontrollen :D Kul,kul Idag var Både Amanda, och Hanna sjuka. lite tråkigt sådära. Men Hanna var sjuk eftersom det var spanska prov idag el ;) Skämtar med dej älsklingen, hon mådde dåligt igår kväll fick jag höra idag. Men somsagt hade vi spanska prov idag. Det gick typ skit bra? Är ju till hälften spanjorska så det är ett +. Fick faktiskt 2 fel (a) Slarv.... Men Maria sa att provet var jätte bra. Ska fortsätta med min film som jag gör till mina tjejer. Love to you all!

Sis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback