Vatten krig ;)

När vi var hos Linn så kom martin över. Och jag började snacka på mobilen med alex. Så bästämde vi att han skulle komma. Och det var så himla varmt så vi bestämde oss för att ha vattenkrig! Underbart ;) Allt slutade med att hanna va dyngsur, Martin va dyngsur, Linn var dyngsur och Alex va fan blötast av alla! Och lilla ´jag va oxå skit blöt men bara på kroppen. :P Till och med min bh va blöt ;) Dagen har värkligen varit underbar! Jag har äntligen fått lite tid med bara Hanna och Linn. Det var SKIT länge sen :( Kommer ihåg när våran fjortistid va tsm. Fy fan va kul ;) Ska hjälpa mamma med maten nu och plåcka ur diskmaskinen. Föressten vad tycker ni om min nya header? Love from me :Love: !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback