C***** ♥


C**** vet att det är fel att skriva det här, du hare as bra säkert nu och jag vill absolut inte förstöra något igen men hoppas att du läser det här.. Saknar dig enormt även fasst jag inte borde, ligger i sägen och varje natt så saknar jag dom dagarna och nätterna vi pratade i tele med varandra.. Vill ringa dig varje gång jag ser telefonen men vet att det är fel. Jag kan inte helt enkelt och det svider.. Väntar fortfarande på att du ska smsa mig och säga att du saknar mig.. Ångrar dig eller något, e Bara rädd att jag inte kommer att säga ja efter allt som hände även om det är mer än allt jag vill,  Har typ flera som jag e på g med i skolan men det är fortfarande inte samma sak. Skrattar med mina vänner men hela tiden känns det som något saknas. Tog vårat "hejdå" så hårt för att kändes värkligen som vi hade något som jag saknar som fan att ha.. Älskade när du låg brevid mig och höll om mig, pussade mig på nacken och log. Det var du jag och ingen annan. Nu ligger jag i sängen med fläckten påsatt och fryser.. ensam. Kommer ihåg när jag grät i din famn, när vi skrattade tilsammans när jag tröstade dig när vi höll varandra i handen.. När vi kysstes i regnet mitt i natten..När du helt plötsligt i affären kom bakifrån och höll om mig. Jag njöt och mådde bättre än alla på jorden tillsammans.. Jag fäller tårar när jag läser allt och tänker tillbaka, men har alltid ett leende på läpparna. På något sätt hör vi ihop oavsett ingen kan få allt det här att hände på en enda helg.. Den var jobbig men värt det, du kommer alltid finnas i mitt minne och vill hitta någon snart som är lika bra som oss eller till och med bättre om det ens går.. Förstår att du valde det du valde men det kommer alltid att va svårt för oss båda om du nu bryr dig fortfarande. Du har det säkert bra där du är nu och ångrar inget. Hoppas att det är så för det är allt jag vill och önskar.. Att du ska få vara glad även fasst jag tycker att du innerst inne är en idiot.. Men i mina drömmar är det fortfarande du och jag och ingen annan.. vill uppleva allt det bra igen, om och om igen. Vill att det aldrig ska sluta.. Vill inte ligga här ensam och krama mitt egna täcke vill ligga här med dig och se dig i ögonen och le.. Vill att du ska hålla om mig.. Vill inte frysa vill vara varm och skön, Jag vill kunna känna att jag är älskad av någon på riktigt. Vet inte ens om jag skulle kunna höra din röst ens för jag skulle gråta (': Men kan fortfarande höra när du säger älskling till mig.. Men livet är som det är och jag kanske bara är jobbig som håller mig kvar. Så nu betämmer jag mig jag tänker släppa allt.. Släppa allt och gå vidare, för jag har insett nu att det är ingen ide du är lycklig nu och även jag kommer bli det nån gång. Ska inte tänka på oss mer för det kommer aldrig bli något igen, det var då aldrig mer.. Så ska släppa allt och sluta tänka så mycket ska bara göra ska inte störa dig mer. För det vill jag inte. Vill inte vara en börda för dig längre. Det var svårt att ta bort dig från fb, skype, msn och ta bort ditt nummer och allt men nu är det värkligen dags för mig att ta ett djupt andetag och säga hejdå på riktigt för såhär kan jag inte leva. Antingen med dig eller utan dig, och den här gången blir det utan dig. Vi har inte snackat på as länge så det är så det får bli. Det är bäst så, jag räckte inte till för dig. jag var inte den du ville ha och det är dags att acceptera det nu och gå vidare..  Även om det var just det jag inte ville.. Ville att du skulle veta det här så jag kunde gå vidare..Skriver som alltid. Du kommer alltid finnas i mitt hjärta och va en del av mig.  Kommer aldrig glömma våra minnen för dom är oslagbara fan.. så i love u and always will.. Säger Hejdå föralltid nu...♥


Kommentarer
Postat av: filippa

fin blogg! :)

2010-09-18 @ 21:35:56
URL: http://filippahedberg.blogg.se/
Postat av: Ewa

Älskling, jag finns alltid här om du behöver prata. Så du behöver inte känna dig ensam ;) <3

2010-09-18 @ 23:46:23
Postat av: Elsa S

Gumman,skulle vi hitta på nåt eller? saknar dig otroligt mycke<3

2010-09-19 @ 09:33:01
Postat av: hanna

sv: Tack så mycket, vad glad jag blir :D

Din blogg och är ocks fin! (:



Lust och följa varandra i bloglovin? :D

2010-09-19 @ 11:28:37
URL: http://hannaparkkonen.bloggplatsen.se/
Postat av: elin ★

vill du bli veckans blogg och länkas i 1 hel vecka?

anmäld dig här : http://eym.blogg.se/2010/september/veckans-blogg.html

är du inte intreserad ber jag så mycket om ursäkt!

2010-09-19 @ 12:38:13
URL: http://eym.blogg.se/
Postat av: elin ★

du är nu med & tävlar, lycka till! :D

2010-09-19 @ 13:24:50
URL: http://eym.blogg.se/
Postat av: filippa

Har inte haft ngn dator, men du skulle ha ringt! :( Mår du dåligt så måste du ringa, det vet du <3



Älskar dej mest!

Pussssssss <3

2010-09-19 @ 17:15:07
Postat av: Filip

Finns här för digg syrran<33

2010-09-19 @ 18:58:01
Postat av: Frida

Du betyder för mej nathalie :) <3 <3 <3 finaste tjejen <3 <3 <3 <3 <3

2010-09-19 @ 20:32:54
URL: http://fridaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback