idiot kommentarer nej tack?

E jävligt sur just nu. Några personer kommenterar 24 och skriver skit saker! Förstår inte varför, har jag gjort något eller? Isånnafall bli lite mogna, skaffa er ett liv och kom till mig och snacka face mot face. Det är bara fegt att kommentera Anonymt och sen inte våga stå för det? Jag kan hur lätt som helst ta reda på vem det är och vilken dator? Så skriva skit kommentarer för det förstör min dag. Men iaf e lite sur nu men ska försöka bli på bättre humör. vill säga TACK till alla er som skriver fina, glada och positiva kommentarer, för jag blir hur glad som helst! :D Iaf, slutade relativt tidigt idag. 14.55 jag och tjejerna drog till Spånga station gjorde lite saker sen stack jag hanna och klara till linn! Drog sedan hem vid halv 5 för skulle fixa middag. Gjorde en härlig och nyttig sallad, Soo Nathalie style ;) Senare kommer jag att lägga in dom bästa låtarna! Puss på er!





Kommentarer
Postat av: Viktoria - The one and only!

Fiin blogg =)

2010-09-14 @ 21:53:03
URL: http://viktoriiaz.blogg.se/
Postat av: emme

bra blogg!!

2010-09-15 @ 21:16:07
Postat av: Anna

Blir skit sur jag med när folk komenterar skit saker..

2010-09-19 @ 15:05:31
Postat av: Madde

Jätte fin blogg! :)

2010-09-19 @ 15:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback