Duschen !

Träningen gick faktiskt super bra och jag har ännu mer träningsvärk nu. SKööönt :D haha konstigt att man tycker att det är skönt med träningsverk nu helt plötsligt ? Men men, när jag kom hem började jag göra middag till familjen och så tog jag en frukt :) kunde behövas.. humöret går upp och ner just nu. Suck humörssvängningar är det värsta jag vet. Man vet lixom inte själv varför man är så arg,glad eller ledsen lixom och man kan inte alls lixom styra känslorna som kommer då.. usch ! :( Men jag har lärt mig att styra dom relativt bra tycker jag iaf :) Men sen satte jag mig vid datan och började fixa musik till ipoden och rensa bort alla skit låtar som man har ! Så har jag gjort några spellistor i olika kategorier som vi kan lyssna på I indonesien ! Har ju en liten rosa ipod och ett par små rosa högtalare med super bra ljud till! :) Haha har ju ganska mycket med högtalare :) Dom stora till datan med den stora basen ;) + ett par vita mellanstora högtalare till ipoden och den lilla rosa resehötalaren :) Men ska hoppa in i duschen så langar jag upp en bild på dom små rosa när musik fixet äntligen är klart ! PUSSAR

Förut efter duschen när jag kom hem ! Noo makeup ! :O


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Svar: Tack så mycket. Jo det är bara bra. Själv då?

2011-04-04 @ 21:50:44
URL: http://maddlouise.blogg.se/
Postat av: Netty♥

sv' tack så mycket! det är fint med mig, själv? :)

2011-04-05 @ 16:27:50
URL: http://www.nattstad.se/nettys
Postat av: Nathalie♥

Joo allt är bra här ! :)

2011-04-05 @ 16:43:43
URL: http://nathaliele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback