Indonesien- Imorn!

Okej. Tänkte förklara precis hur allt ska gå till på resan eftersom det faktiskt är sjukt många som faktiskt frågar! :) Skriver direkt efter varje bild vad som kommer att hända! :D resan kommer nog ta ca vet inte 21-22 timmar. (total rese tid) Förragången tog det längre tid till och med ! Men dom ligger före våran tid med 6 timmar

Vi åker till arlanda halv 12. och planet går därifrån 14.30. då ska vi flyga i 11 timmar till Bankok och sen reser vi därifrån..

Här är hotellet vi först ska bo på då är vi alltså på bali och åker bil därifrån till Ubud :) hotellet heter Uma ubud och vi kommer dit klockan 6 på morgonen på torsdag (deras tid).
här bor vi i 2 nätter.

sen ifrån Ubud åker vi till ett annat hotell på Bali som heter Bali padma Resort och möter upp resten av gänget ! :) På det här hotellet bor vi då 1 natt bara och dagen därpå tar vi båten till våran favvo ö !

Sen åker vi med båt tidigt på morgonen över till Trawangan då. Här bor vi i 11 underbara nätter! Åååh så himla härligt. Ska festa, bada, dyka, snorkla, träna, mysa och allt annat ! LOVE IT !
Bilden: En fin bild som jag tog förra gången !
Sen åker vi därifrån :( till Thailand  från bali ! Där ska vi ju fira min födelsedag! :)
I bankok bor vi på Hilton hotel. Kanske en svit vi får se om vi har tur ;) Där ska jag ju få massage, manikyr, fisk peeling, shopping och underbara untflyckter ! ÄLSKA

Sen därifrån åker vi ju hem.... :( resan förragången tog 36 timmar hem... Men hoppas det går lite fortare den här gången ! :)


Kommentarer
Postat av: fehiim

VIIIIIIIIIIII KOMMER SAAKNA DEJ MEN JAG KOMMER GÖRA DET MEEEEESSSST !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<33333333333333333333

2011-04-13 @ 00:16:32
Postat av: Nathalie♥

OCH JAG KOMMER SAKNA DIG MMMMMMMMMEEEEEEEEEEEED ! <3

2011-04-13 @ 01:04:13
URL: http://nathaliele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback