Snart klar !

Ska packa klart hand bagaget nu och sen så ska vi åka till vällingby och hämta mitt id kort :) Efter det drar vi till flygplatsen ! :) ÅÅÅH ÄR SÅ GLAD ! det är kommer bli underbart, och jag behöver det här verkligen. Få lämna skolan och faktiskt några kompisar bakom mig och rensa hjärnan ett tag. Bara få ta hand om mig lixom. Tänka igenom allt och komma tillbaka igen som en ny människa :) Ska bli underbart ! + att min fina familj följer ju med är ju toppen på allt ! kommer sakna pappa enormt ♥ Sen kommer jag sakna min älskade pojkvän Pontus enormt mycket ! Vet inte hur jag ska klara mig utan min pontis :( Men det kommer jag ! Sen kommer jag ju såklart sakna alla mina fina bästavänner ! Ni betyder enormt tjejer och killar ! :D ♥

Kommer ni ihåg? Jag har ju inte ätit godis på vad är det nu 8 -9 veckor? Duktig ! :D Vet ni ? Vi har köpt en ENORM godispåse som vi ska ha som färdsgodig ! åååh ÄLSKA ! ♥ hahaha ska bli skit mys :) Gillar att flyga ! Har underbar musik en underbar lillasyster att mysa med och godis ! Kan det bli bättre ? nej, haha ! :D Men måste skynda mig nu ! Btw. Jag har förberett massor av tidsinställda inlägg redan som kommer komma upp i tid ! (förhoppningsvis) ÄLSKAR ER ALLA ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback