ÅH SÅ TAGGAD !

Åh jag är så HIMLA taggad inför imorn! Har Massor av planer med mina bebisar Ewa och Linn imorn kväll! ÅH SÅ MYSIGT DET KOMMER BLI :) Vi ska ha Tjockiskväll, med massor av filmer, kuddar, mysiga täcken, godis, choklad, kakor, chips, dipp, kladdkaka! ALLT ! :D Haha vi kommer ha det wonderfull! eftersom vi ttre tränar så mycket tsm osv så måste vi ju någon gång tjocka oss ordentligt :) Och det kommer vi göra imorn, allt är redan planerat och efter skolan imorn taggar vi till vällingby och handlar allt möjligt :)

Även fast våran första skoldag är imorgon med riktigt lektioner så kan det inte trycka ner mitt humör varken ikväll eller imorgon!  Och det bästa är att vi bara har 3 lektioner för den första lektionen som skulle vara klockan 8 är inställd och den sista på dagen :) så vi börjar 9 och slutar 2 :) Det är tipp topp ! Vi höres imorn igen :) Nu blire ----> platta håret ! PUSS

Btw. För låt för UR DÅLIG updatering!
 
 Bild på mig och Limpan min ängel ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback